Toimitus- ja maksutavat
Maksutavat
Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa verkkopankin kautta tai yleisimmillä luottokorteilla. Paytrail-maksutavat lueteltu alla:
- Maksu verkkopankkimaksuna (Nordea, OP, Danske, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP, Ålandsbanken, Handelsbanken, OmaSP)
- Visa, Visa electron, Mastercard
- MobilePay
- American express
- Collector lasku / Osamaksu
Maksuun liittyvistä reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj tai Klarna. Taide ja Kehys Pekkala toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle.
Myyjän vastuulla on kaikki kauppaa liittyvät velvoitteet. Maksun saajana on valinnasta riippuen Paytrail Oyj tai Klarna Bank AB.
Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830
Klarna
PL 39
00100 HELSINKI
Puhelin: 09 – 425 99 771 Puhelusta veloitetaan paikallisverkkomaksu (pvm)
Yritysasiaakkaat,
yhteisöt ja oppilaitokset voidaan liittää erikseen pyydettäessä
laskutusasiakkaaksi. Pyyntö sähköpostilla osoitteeseen info(at)kehyspekkala.fi.
Toimitusmaksu
Pakkaus- ja toimituskulumme ovat tilauksen koosta riippumatta aina 6,95€ (nouto pakettipisteestä tai pakettiautomaatista).
Jos koko tilauksen loppusumma ylittää 100€, toimitamme tuotteet maksutta. Toimitusmaksu lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Ilmainen rahti ei koske paketin kotiinkuljetusvaihtoehtoa, jonka hinta on aina 19,90€.
Ilmainen toimituskulu on ainoastaan nettikaupasta tilatuille taidetarvikkeille, taiteelle tai taulunripustusjärjestelmille. Ilmainen toimituskulu ei päde kehystyksiin tai muihin nettikaupan ulkopuolisiin tuotteisiin.
Toimitukset
Lähetämme tilaamasi tuotteet Matkahuollon välityksellä mahdollisimman pian, useimmiten jo vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta.
Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä. Tuotteiden varastosaldot pyritään aina pitämään ajantasalla. Virheellinen saldo voi johtua esim. myymälävarkaudesta, inhimillisestä laskenta tai kirjaamisvirheestä sekä hävikistä.
Huomaathan, että suurikokoisia lähetyksiä ei voi toimittaa pakettiautomaattiin, vaikka se olisi valittu noutopaikaksi.
Näissä tapauksissa tuotteet toimitetaan lähimpään matkahuollon toimipisteeseen. Valittu noutopaikka ei ole myyjää tai Matkahuoltoa sitova ja poikkeuksia voi esiintyä vaikka teemme parhaamme
asiakkaan toivoman noutopisteen pitämisessä ensisijaisena vaihtoehtona.
Noudon kuvaus
Nouda tilaamasi tuotteet Matkahuollosta. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta.
Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä tai seuraa saatuja saapumisilmoituksen ohjeita. Pakettiautomaatteihin toimitettavat tuotteet saat lunastettua lokerokoodilla ilman henkilöllisyystodistusta.
Lähetys kuljetetaan ilmastoystävällisesti.
Tuotteen palautusoikeus
Kuluttaja-asiakkaiden tilaamilla tuotteilla on 14 päivän palautus oikeus.
Edellyttäen kuitenkin, että tuote on käyttämätön, ehjä ja myyntikuntoinen.
13.6.2014 voimaan tullen säädöksen mukaan ostoksen peruutuksesta on ilmoitettava yritykselle; tämä on tehtävä mielellään kirjallisesti.
Palautuksesta aiheutuvat kulut ovat asiakkaan vastuulla.
Palautukset on pakattava alkuperäisellä tavalla ja suojattava mahdollisilta vaurioilta kuljetuksen aikana.
Muussa tapauksessa olemme oikeutetut perimään vaurioista aiheutuneet kulut, kunvahingot johtuvat huonosti pakatusta tuotteesta.
Muista noudattaa palautusohjeita, ilmoita sähköpostilla palautuksesta ja myös palautuksen syy, info(at)kehyspekkala.fi
Palautuslomakkeen löydät sähköisesti tilauksen vastaanottoilmoituksen sähköpostista (tilausvahvistuksen lopussa linkki).
Ilmoita myös pankkisi ja tilinumerosi kauppasumman palauttamista varten. Maksu palautetaan kun tuote on todettu virheettömäksi ja myyntikuntoiseksi.
Palautuksen loppusummasta vähennetään kuljetusmaksu (lähetys) 6,95€ ja palautuskulut 6,95€ yhteensä 13,90€.
Kustannus ei koske virheellisestä tuotteesta johtuvia palautuksia.
Palautusosoite:
Taide ja Kehys Pekkala Oy
Kansankatu 53
90100 OULU
Lunastamattomat tilaukset ja jos tilausta ei ole peruttu ennen toimitusta, perimme toimituksesta aiheutuneet kulut tilaajalta erillisellä laskulla palautuksen tapahduttua (tai vähennettään palautussummasta).
Reklamaatiot
Mikäli asiakkaalle on toimitettu viallinen, väärä tai puutteellinen tuote, pyydämme ilmoittamaan asiasta viipymättä asiakaspalvelun
osoitteeseen: info@kehyspekkala.fi
LUE MYÖS: Tiedosuojaseloste